Povratak na selo-Povratak Prirodi.Preduzmi potrebne korake za Bolji život, za mir i odmor. Produži život u dobrom zdravlju ! Danas je to moguće!

SOP

Mislim da nije potrebno obrazlagati sada zasto pas, kada ste vec ovde sigurno vas zanima nesto o psu, zelite ga imati i sl.

Jasno nam  je da je on covekov pratilac odavnina, zato ga iz mnogo razlicitih razloga i koristi treba imati, kao sto je i u proslosti bio na koristi, tako je i sada.

Svaki je specifican i za neku nameru  namenjen,  a na korist coveku. Svako trazi ono za sta mu treba, i u skladu sa svojim karakterom.

Iako je njegova najbitnija svrha (u skladu sa nasom temom) za jedno  domacinstvo najpre onaj koji je jak, i pametan, koji cuva i koji je veran  gazdi.

A sto cete i saznati iz prilozenih materijala koje smo priremili, nekolio knjiga u PDF-u,

i par video klipova koje ce vam sigurno pruzati korisne informacije

Moj prijatelj pas (autor Jovan Memedovic)

Pas, najbolji i najstariji čovekov prijatelj.  Treba ga imati svako domacinstvo

Knjige koje mozete skinuti u PDF (hrvatski):

Pas prirucnik za vlasnike  -Dr. Bruce Fogle

101 Pseci trik (naucite trikove od svetski poznatog trenera, zblizite se sa psom..)

Psi-knjiga za negu i odgoj pasa (obradjuje skoro sve oblasti- 252 str.)

Slikovna enciklopedija pasa – Joan Palmer  (odlicna knjiga -katalog o skoro svim vrstama)

Ovo su knjige koje smo nasli na internetu na nasem jeziku, nadamo se da ce koristiti buducim vlanicima i svima koji se interesuju.

Ako vi imate neke informacije(mozda novije)  javite nam putem kontakt forme

Ovde moramo izdvojiti posebno rasu

jer je nasa Srbska, i jer nije jos uvek medjunarodno priznata(nema je u knjigama)

SOP (Srpski Odbrambeni Pas)

SOP

Vise o SOP-u procitajte tekst ovde  (PDF dokument)

Poslusajte kratku radio emisiju o ovom nasem psu (snimljena na Bum-Bum radiju):

Primer kako slusa gazdu, dresura.

Moj prijatelj skitnica.

Da li napusteni psi mogu  sluziti?

Dokumentarni zabavno-putopisni serijal “Sasvim prirodno” by Jovan Memedović

I

II

III

IV

‘…Aleksandar je jednom prilikom u povratku iz škole po velikoj snežnoj oluji bio zavejan u snegu gde je bio gotovo u potpunosti promrzao, ali milošću Božijom i uz pomoć njegovog vernog psa čuvara koji ga je svakodnevno pratio u školu, i koji se tom prilikom nije od njega odvajao i zavijanjem upozoravao na moguću tragediju se spasao.     Tako da je ova čudesna priča o vernosti između toliko puta dokazanog prijateljstva između čoveka i psa srećno završena.”

 

Vrati se na pocetnu stranicu sajta OVDE

Comments on: "Čovekov verni prijatelj pas-kojeg treba imati, svaki dom!" (2)

  1. **….12 MOLBI JEDNOG PSA..**
    1. Moj život traje 10 do 15 godina. Svaki rastanak od tebe za mene znači patnju. Razmisli o tome pre nego što me uzmeš.

    2. Voli me onakvog kakav sam, jer si me ti birao. Ja nemam tu mogućnost da biram prijatelja i gospodara.

    3. Daj mi vremena da shvatim šta od mene tražiš pre nego što me u toku obuke izgrdiš – preispitaj sebe, možda ti grešiš ili ja ne mogu da shvatim šta ti želiš.

    4. Voli me, ja živim od tvoje ljubavi.

    5. Ne ljuti se na mene i ne kažnjavaj me. Ti imaš svoj posao, svoje prijatelje, svoju razonodu, a ja imam samo tebe.

    6. Pričaj sa mnom! I ako ti se čini da te ne razumem, ja ipak znam šta ti misliš i osećaš.

    7. Znaj da ja ne zaboravljam kako se sa mnom postupa.

    8. Pomisli, pre nego što me udariš, da te ja sa lakoćom mogu ugristi, ali ja to nikada ne radim.

    9. Ne uzimaj me kao igračku, dok sam mali i sladak, da bi me kasnije odbacio, jer je moja ljubav prema tebi večna.

    10. Brini o meni kada ostarim, ostanem bez zuba, ogluvim i prestanem da se krećem. I o tebi će se neko brinuti – starost je ista za sve.

    11. Prati me na mom poslednjem putu. Nemoj nikada reći: “Ja to ne mogu da gledam” ili: “Neka se to dogodi u mojoj odsutnosti”. S tobom je za mene sve lakše. Neka ti to bude dug za moju vernost i našu lepu mladost.

    12. Kada me više ne bude bilo, nemoj tugovati, već usreći nekog novog psa i voli ga kao što si mene voleo.

Leave a Reply

Tag Cloud

